1. OPĆE ODREDBE
Internetska stranica www.restoranvatikan.hr je u vlasništvu društva AnMa d.o.o., sa sjedištem u Vinkovcima, Ivana Kozarca 52, OIB: 74961117120 (dalje u tekstu AnMa d.o.o.). AnMa d.o.o. omogućuje korištenje usluga i sadržaja internetske stranice www.restoranvatikan.hr koje je regulirano ovim Uvjetima kupnje.
2. OSNOVNI POJMOVI
U smislu ovih uvjeta kupnje, kupac je fizička ili pravna osoba koja naruči barem jedan proizvod ili uslugu, popuni tražene podatke i plati naručeni proizvod posredstvom internet stranice www.restoranvatikan.hr.
Ukoliko su u podacima o kupcu upisani podaci o pravnoj osobi, tada se kupcem smatra pravna osoba, a fizička osoba čiji su podaci uneseni smatra se ovlaštenom osobom kupca.
3. OSOBNI PODACI KUPACA/KORISNIKA
Za valjanu narudžbu proizvoda i/ili usluge, osoba koja popunjava narudžbu mora biti starija od 18 godina (poslovna sposobnost), a u suprotnom ima nedozvoljen pristup stranicama www.restoranvatikan.hr.
Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili kupnje.
AnMa d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta kupnje te iste može promijeniti bez prethodne najave, ali se obvezuje obavijestiti sve registrirane korisnike putem e-mail adresa koje su isti upisali prilikom registracije.
Sve eventualne promjene primijenit će se na korištenje www.restoranvatikan.hr stranica.
4. MALOPRODAJNA I AKCIJSKA CIJENA
AnMa d.o.o. se obvezuje jasno, vidljivo i čitko istaknuti iznos maloprodajne cijene sukladno članku 7. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14). AnMa d.o.o. će periodično, sukladno svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju po cijeni koja je niža od cijene tih proizvoda u redovnoj prodaji ili po posebnim uvjetima koji će biti jasno naznačeni na ovim internet stranicama, te se isto obvezuje jasno vidljivo i čitljivo označiti i navesti duljinu trajanja akcijske prodaje i posebne ponude. Nakon isteka roka akcijske prodaje ili posebne ponude, neće se primati narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
5. PROIZVODI I RASPOLOŽIVOST
Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. AnMa d.o.o. posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih kupac vidi na zaslonu i slično.
U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda - ne radi se o nedostatku proizvoda.
Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi za narudžbu.
Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloži, AnMa d.o.o. će obavijestiti kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, o roku u kojem je proizvod dobavljiv te ujedno ponuditi mogućnost kupnje alternativnog proizvoda iz www.restoranvatikan.hr asortimana koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti ili ponuditi mogućnost povrata novca u cijelosti.
6. NARUDŽBA PROIZVODA I SLANJE PREMA KUPCU
Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem vrlo jednostavno elektronskog formulara na našim stranicama. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili neregistrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe. Kupac također željene proizvode može naručiti i telefonski.
Kupac naručene proizvode preko naših stranica može platiti na sljedeće načine:
Kupac također može naručiti željene proizvode preko telefona – + (032) 308 135, uz plaćanje pouzećem.
Narudžba se smatra zaprimljenom:
U trenutku kada je narudžba zaprimljena, AnMa d.o.o. će elektronskim putem u obliku e-maila obavijestiti kupca o tome da je narudžba zaprimljena odnosno da je proizvod uspješno naručen.
Ukoliko kupac ne dobije obavijest iz prethodnog stavka, sugerira se provjeriti:
U slučaju plaćanja kreditnom karticom, ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada AnMa d.o.o. dobije potvrdu predautorizacije kartice kupca na iznos narudžbe te kada AnMa d.o.o. prilikom pripreme narudžbe potvrdi da je naručeni proizvod raspoloživ.
Nakon što je narudžba pripremljena, AnMa d.o.o. će elektronskim putem u obliku e-maila obavijestiti kupca da je kupio proizvod te da je proizvod poslan.
7. PROCES KUPNJE
Odabirom svakog proizvoda pored istog su ispisani detalji - ime proizvoda, opis, cijena te da li je dostupan za narudžbu.
Odabirom pojedinog proizvoda se uvrštava u meni „Košarica“.
Cijene istaknute na stranicama pored pojedinog proizvoda vrijede za sve oblike plaćanja i izražene su već uračunatim državnim davanjima. Pristupom meniju „Košarica“ kupac dobiva uvid u odabrane proizvode, njihovu količinu i cijenu.
U nastavku, kupac pristupa u obrazac narudžbe u koji je dužan upisati osobne podatke. Ukoliko se osobni podaci kupca razlikuju od osobnih podataka primatelja dužan je odabirom navedene opcije točno naznačiti i podatke primatelja.
Prilikom narudžbe, za sve kupce na www.restoranvatikan.hr - dostava je besplatna iznad 40kn narudžbe za područje Vinkovca te besplatna za narudžbe iznad 100 kn za područje Mirkovca i Nuštar (s uključenim PDV-om). Restoran dostavlja isključivo na području Vinkovca, Mirkovca i Nuštar.
Nakon primitka podataka iz narudžbe, na ekranu će biti istaknuta obavijest da je narudžba kupca zaprimljena, a kupac će o primitku narudžbe dobiti posebnu obavijest elektronskim putem na naznačenu e-mail adresu.
8. NAPLATA ODABRANIH PROIZVODA
Sve cijene izražene su u nacionalnoj valuti Republike Hrvatske, hrvatska kuna (kn), s uključenim davanjima.
9. DOSTAVA
PODRUČJE DOSTAVE
Restoran dostavlja narudžbe vlastitom dostavom i to isključivo na području Vinkovca, Mirkovca i Nuštar.
Dostava je besplatna iznad 40 kn narudžbe za područje Vinkovca te besplatna za narudžbe iznad 100 kn za područje Mirkovca i Nuštar (s uključenim PDV-om).
VRIJEME ISPORUKE
Obavezujemo se da ćemo Vašu narudžbu pravovremeno isporučiti, ukoliko ste vaše podatke ispunili u potpunosti točno i istinito.
Sve narudžbe zaprimljene u okviru radnog vremena nastojat ćemo dostaviti u roku jednog (1) sata.
Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostava će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o eventualno drugoj adresi dostave. Ako se proizvod koji je upućen kupcu odnosno primatelju vrati društvu AnMa d.o.o. jer dostava nije uspjela, kupac će o tome biti obaviješten telefonskim putem te će mu biti ponuđene slijedeće mogućnosti:
Ukoliko se ne uspije stupiti u kontakt s kupcem, smatrat će se da je kupac odustao od konačne kupovine.
10. MATERIJALNI NEDOSTACI PROIZVODA
AnMa d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke na proizvodima koje prodaje na svojim stranicama, sukladno zakonskim propisima Republike Hrvatske, a posebice Zakonu o obveznim odnosima.
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku kupac ne preuzima. Molimo kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, odnosno može odbiti primitak. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak.
Pri primitku robe, provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, a ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah obavijestiti dostavljača ili društvo u roku jednog sata jer AnMa d.o.o. naknadne reklamacije neće uvažavati.
Odbijanjem primitka, dostavljač će pošiljku vratiti AnMa d.o.o., uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.
Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari), što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.
11. Platforma za online rješavanje sporova
Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016, diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnje bit će moguće riješiti putem ODR platforme. Platforma za rješavanje sporova dostupna je na internetskoj stranici http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU odnosno sporovi koji se odnose na internetsko naručivanje najprije pokušate riješiti bez uključivanja sudova.
Ovaj link potrošači mogu koristiti za prekogranične potrošačke sporove. Za potrošačke sporove u odnosu na trgovce iz Republike Hrvatske ta mogućnost ne postoji dok procedura ne bude podržana potrebnom zakonskom regulativom od strane ovlaštenih tijela RH.
12. PRAVO NA POVRAT PROIZVODA I UPLAĆENIH SREDSTAVA
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora u roku 14 dana s obzirom da je predmet trgovanja pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe.
13. PRIMJENA UVJETA KUPNJE
Korištenjem usluga www.restoranvatikan.hr online trgovine prihvaćate ove Uvjete kupnje.
Ako niste suglasni s uvjetima, nemojte koristiti ove stranice niti putem njih naručivati proizvode.
AnMa d.o.o. ne odgovara za eventualnu štetu nastalu korištenjem ove internet stranice te korištenjem informacija s ove internet stranice u svrhe koje izlaze izvan okvira njihove predviđene namjene.
14. ZAVRŠNE ODREDBE
Prihvaćanjem ovih uvjeta kupnje, kupac pristaje na odredbe ovih uvjeta te prihvaća da oni čine sastavni dio ugovora o kupnji proizvoda sa stranica www.restoranvatikan.hr.