U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od jednog sata od primitka narudžbe. Kupac je dužan uputiti reklamaciju e-mailom na info@restoranvatikan.hr ili pismeno u zakonskom roku od 14 dana na adresu: AnMa d.o.o., sa sjedištem u Vinkovcima, Ivana Kozarca 52. Po primitku prigovora potrošača potvrdit ćemo primitak pisanim putem te ćemo odgovor dati, u pisanom obliku, u roku od maksimalno 15 dana.
Pravo na reklamacije korisnik stječe ako:
Pri primitku proizvoda, provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje, to je odmah nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.
Sve navedene pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem proizvoda u najkraćem mogućem roku.